Nikon 1 J4 + 10-30 mm VR

Cena produktu Nikon 1 J4 + 10-30 mm VR není známa.

Popis produktu Nikon 1 J4 + 10-30 mm VR: Základní parametry * Podle použití: Základní * Formát snímače: 1" / CX * Rozlišení: 18 Mpx * ISO - maximální citlivost: 12800 * Rychlost sériového snímání: 60 sn./s * Velikost disple... > více informací

Nikon 1 J4 + 10-30 mm VR - popis

nahoru

Základní parametry

* Podle použití: Základní
* Formát snímače: 1" / CX
* Rozlišení: 18 Mpx
* ISO - maximální citlivost: 12800
* Rychlost sériového snímání: 60 sn./s
* Velikost displeje: 3 "
* Dotykový displej: Ano
* Rozlišení videa: Full HD (1920×1080)

Všechny parametry
* Typ fotoaparátu: Typ fotoaparátu:
* Podle použití: Základní
*  : Obrazový snímač
* Formát snímače: 1" / CX
* Rozlišení: 18 Mpx
* Typ snímače: CMOS
* Rozlišení fotografií: 5232x3488
* Poměr stran snímku: 16:9, 3:2
* Automatické čištění snímače: Ano
* Poměr stran snímače: 3:2
* Velikost snímače (mm): 13,2 x 8,8
*  : Obrazový procesor
* Typ obrazového procesoru: EXPEED 4
*  : Objektiv
* Crop faktor: 2,7 x
* Typ bajonetu: Nikon 1
*  : Zaostřování
* Pomocné světlo AF: Ano
*  : Nastavení expozice
* Způsob měření expozice: Bodové, Středové, Zónové
* Korekce expozice: ± 3 EV po 1/3 EV
* Citlivost ISO: 160-12800
* ISO - minimální citlivost: 160
* ISO - maximální citlivost: 12800
*  : Závěrka
* Rozsah expozičních časů: 30 - 1/16000
* Bulb: Ano
*  : Fotografování
* Expoziční režimy: A (Av), Auto, M, P, S (Tv)
* Histogram: Ano
* Rychlost sériového snímání: 60 sn./s
* Prodleva samospouště: 10, 2
* Scénické režimy: Vestavěné základní předvolby Standardní, Neutrální, Živé, Monochromatické, Portrét a Krajina; možnost modifikace parametrů vybraných předvoleb Picture Control; možnost uložení uživatelských předvoleb Picture Control
* 3D režim: Ne
* Živý histogram: Ano
* Panorama: Ano
*  : Vyvážení bílé
* Vyvážení bílé barvy: Automatické / přednastavené hodnoty / ruční kalibrace
*  : Hledáček
* Typ hledáčku: Nemá
*  : LCD
* Velikost displeje: 3 "
* Rozlišení displeje: 1037000 px
* Živý náhled (Live View): Ano
* Dotykový displej: Ano
* Typ displeje: TFT
*  : Blesk
* Vestavěný blesk: Ano
* Korekce zábleskové expozice: ± 3 EV po 1/3 EV
* Dosah vestavěného blesku: 5 m
* Možnost připojení externího blesku: Ne
*  : Záznam
* Typ paměťového media: Micro SD
* Formáty souborů: JPEG, MPEG-4, RAW
* Rozlišení videa: Full HD (1920×1080)
* Audiozáznam: Ano
* Integrovaný GPS: Ne
* Video formát: MPEG-4, AVC/H.264
* Stereo zvuk: Ano
* Snímkovací frekvence u videa: 60 sn./s
*  : Obecné
* České menu: Ano
*  : Rozhraní a napájení
* Dálková spoušť: Ne
* Wi-Fi: Ano
* Rozhraní: HDMI, USB
* Typ akumulátoru: EN-EL22
* Způsoby napájení: Akumulátor
*  : Fyzikální specifikace
* Hmotnost: 232 g
* Rozměry v mm: 100 x 60 x 29
* Barva: bílá, černá, oranžová, stříbrná
*  : Ostatní
* Základní příslušenství: Krytka těla BF-N1000, popruh AN-N1000, kabel USB UC-E20, disk CD-ROM ViewNX 2, dobíjecí lithium-iontová baterie EN-EL22 (včetně krytky kontaktů), nabíječka baterií MH-29

Hlavní rysy

Působivé snímky
Zaznamenávejte své vzpomínky pomocí fotoaparátu, kterému můžete důvěřovat. S obrazovým snímačem obsahujícím 18,4 milionu pixelů a rozsahem citlivostí ISO 160–12 800 získáte krásné snímky a videosekvence i za nízké hladiny osvětlení.

Přenosný systém Nikon 1
Fotografujte rychlostí života a vyměňujte snadno objektivy. Malé, rychlé a perfektně designované špičkové fotoaparáty systému Nikon 1 zachytí vše.

Naprosto přesné zaostřování
Zaostřování obsahuje 105 zaostřovacích polí s podporou fázové detekce pro velmi rychlé a přesné zaostření pohyblivých objektů. Při použití režimu kontinuálního zaostřování lze pořizovat ostré snímky frekvencí až 20 obr./s.

Dotykový monitor
Zaostřit a exponovat lze jednoduchým klepnutím na extrémně citlivý dotykový monitor. Klepnutím se vybere zaostřovací pole, spustí závěrka nebo upraví klíčová nastavení fotoaparátu.

Připojení, sdílení, tvorba
Vestavěné připojení Wi-Fi usnadňuje připojení k chytrým zařízením.¹ Můžete tak oživit svůj život na sociálních médiích snímky z fotoaparátů Nikon 1 nebo můžete vstoupit do světa kreativních fotografických aplikací.

Perfektní načasování snímků
S funkcí Aktivní výběr zachytíte všechny důležité okamžiky. Režim Zachycení nejlepšího okamžiku nyní obsahuje novou funkci Aktivní výběr, která pořídí v časovém úseku přibližně jedné sekundy až 20 snímků ve vysokém rozlišení a z těchto snímků umožní vybrat jeden, který se uloží.

Magické videosekvence
Fotoaparát Nikon 1 je váš ideální partner pro videosekvence – od Full HD videosekvencí až po barevné cestopisy. Fotoaparát je chytrou volbou rovněž pro rychlé a bezproblémové filmování: umožňuje zaznamenávat plynulou akční stopáž, rozšiřuje záznam videosekvencí o množství nových režimů pro snadné získání více kinematografického dojmu a dovoluje pořizovat statické snímky v plném rozlišení během filmování.

Svoboda tvorby
Intuitivní funkce Kreativní paleta umožňuje snadné tvůrčí úpravy snímků. Pro aplikaci uměleckých filtrů ve studiové kvalitě na pořizované snímky stačí jednoduše posunovat prstem okolo kroužku na dotykové obrazovce nebo otáčet multifunkčním voličem.

Výrobce Nikon
Sada S jedním objektivem
Efektivní rozlišení
Informace o parametru Efektivní rozlišení
18.4 Mpix
Velikost snímače
Informace o parametru Velikost snímače
13.2 x 8.8 mm
Úhlopříčka displeje
Informace o parametru Úhlopříčka displeje
3 palce
Typ Snímače CMOS
Dotykový displej Ano
GPS
Informace o parametru GPS
Ne
Wi-Fi
Informace o parametru Wi-Fi
Ano
Rozlišení displeje
Informace o parametru Rozlišení displeje
1037 kpix

Nikon 1 J4 + 10-30 mm VR - recenze

Nikon 1 J4 - Prorecenze.cz

id-29346
03.08.2015 - 18:27:24

Další kategorie

Bylo pro vás vyhledání nejlevnějších cen u produktu Nikon 1 J4 + 10-30 mm VR užitečné? Najdeme vám nejlevnější ceny jakéhokoliv zboží. Například nejlevnější Digitální zrcadlovky nebo Digitální kompaktní.

Nejlevnější Nikon 1 J4 + 10-30 mm VR akční ceny - Levné Nikon 1 J4 + 10-30 mm VR

Výsledky porovnání cen v internetových obchodech: Nejlevnější Nikon 1 J4 + 10-30 mm VR stojí 0 Kč.

Portál HLEDEJCENY.cz vyhledává a porovnává produkty dle mnoha parametrů. Nejlevnější Nikon 1 J4 + 10-30 mm VR najdete u nás.