Sony ILCE-QX1 tělo

Sony ILCE-QX1 tělo zobrazit galerii
hodnocení produktu (0)

Cena produktu Sony ILCE-QX1 tělo není známa.

Popis produktu Sony ILCE-QX1 tělo: * Podle použití: Základní * : Obrazový snímač * Formát snímače: APS-C * Rozlišení: 20,1 Mpx * Typ snímače: CMOS * Poměr stran snímku: 16:9, 3:2 * Automatické čištění snímače: Ano * ... > více informací

Tento produkt nebyl v tuto chvíli nalezen v žádném z e-shopů. Zkuste podobné produkty.

Sony ILCE-QX1 tělo - popis

nahoru

* Podle použití: Základní
* : Obrazový snímač
* Formát snímače: APS-C
* Rozlišení: 20,1 Mpx
* Typ snímače: CMOS
* Poměr stran snímku: 16:9, 3:2
* Automatické čištění snímače: Ano
* Poměr stran snímače: 3:2
* Stabilizátor snímače: Ano
* Velikost snímače (mm): 23,2 x 15,4
* : Obrazový procesor
* Typ obrazového procesoru: BIONZ X
* : Objektiv
* Crop faktor: 1,5 x
* Typ bajonetu: Sony E
* : Nastavení expozice
* Způsob měření expozice: Bodové, Středové, Zónové
* Korekce expozice: ± 3 EV po 1/3 EV
* Citlivost ISO: 100-16000
* ISO - minimální citlivost: 100
* ISO - maximální citlivost: 16000
* : Závěrka
* Rozsah expozičních časů: 30 - 1/4000
* Bulb: Ano
* : Fotografování
* Expoziční režimy: A (Av), P, S (Tv)
* Rychlost sériového snímání: 3,5 sn./s
* Prodleva samospouště: 10, 2
* 3D režim: Ne
* HDR: Ano
* : Vyvážení bílé
* Vyvážení bílé barvy: Automatické / přednastavené hodnoty
* : Hledáček
* Typ hledáčku: Nemá
* : Blesk
* Vestavěný blesk: Ano
* Synchronizační čas blesku (X-sync): 1/160
* Korekce zábleskové expozice: ± 2 EV po 1/3 EV
* Dosah vestavěného blesku: 4 m
* Možnost připojení externího blesku: Ne
* : Záznam
* Typ paměťového media: Micro SD
* Formáty souborů: MPEG-4
* Rozlišení videa: Full HD (1920×1080)
* Audiozáznam: Ano
* Integrovaný GPS: Ne
* Video formát: MPEG-4
* Stereo zvuk: Ano
* Snímkovací frekvence u videa: 30 sn./s
* : Obecné
* České menu: Ano
* : Rozhraní a napájení
* Dálková spoušť: Ne
* Wi-Fi: Ano
* Výdrž baterie: 4400 snímků
* Rozhraní: USB
* Typ akumulátoru: NP-FW50
* Způsoby napájení: Akumulátor
* : Fyzikální specifikace
* Materiál těla: Kov
* Hmotnost: 216 g
* Rozměry v mm: 74 x 70 x 53
* Barva: černá

Vyměňte objektivy, podělte se o svou vizi
Po připevnění fotoaparátu ve stylu objektivu k chytrému telefonu či tabletu můžete využít širokou řadu objektivů s bajonetem E, a pořizovat tak ještě kvalitnější snímky.

Mistrovské dílo technologie
Výkon digitálních fotoaparátů závisí na třech klíčových součástech: objektivu, snímači obrazu a obrazovém procesoru. Nový fotoaparát ve stylu objektivu je výjimečný proto, že společnost Sony tyto součásti navrhla tak, aby společně vytvářely úchvatné fotografie a filmy.

20,1MP1 snímač CMOS Exmor® typu APS-C
Užijte si fantastické snímky s nízkou úrovní šumu, vysokou citlivostí a neuvěřitelnými detaily.

Vylepšený obrazový procesor
Jemné linie se budou reprodukovat ostře a zřetelně. Rozmazání při focení za použití nízké clony se sníží na minimum.

Pracujte s objektivy kreativně
Nyní můžete chytrý telefon či tablet ovládat podobně jako digitální zrcadlovku a pořizovat s ním neméně zdařilé snímky. K novému fotoaparátu ve stylu objektivu můžete připevnit řadu objektivů s bajonetem E: makroobjektiv zvětšuje detaily, pevný objektiv vytváří rozostřené pozadí a teleobjektiv se zoomem vám zase umožní pořizovat snímky, které byly dříve nedosažitelné.

Vestavěný blesk pro jasné fotografie
Díky vestavěnému blesku (GN42) můžete pořizovat snímky bez rozmazání i ve tmě. Špičkový automatický režim rozpozná prostředí, ve kterém snímáte, a náležitě upraví nastavení.

Kreativní snímky s manuálním ovládáním
Pořizujte fotografie s využitím manuálního nastavení P/A/S. Máte na výběr z režimů Program Auto, Priorita clony, Priorita závěrky, Expozice a dalších.

Výrobce SONY
Sada Pouze tělo
Efektivní rozlišení
Informace o parametru Efektivní rozlišení
20.1 Mpix
Typ Snímače CMOS
GPS
Informace o parametru GPS
Ne
Wi-Fi
Informace o parametru Wi-Fi
Ano
Velikost snímače
Informace o parametru Velikost snímače
23.2 x 15.4 mm

Bylo pro vás vyhledání nejlevnějších cen u produktu Sony ILCE-QX1 tělo užitečné? Najdeme vám nejlevnější ceny jakéhokoliv zboží. Například nejlevnější Digitální kompaktní nebo Digitální zrcadlovky.

Nejlevnější Sony ILCE-QX1 tělo akční ceny - Levné Sony ILCE-QX1 tělo

Výsledky porovnání cen v internetových obchodech: Nejlevnější Sony ILCE-QX1 tělo stojí 0 Kč.

Portál HLEDEJCENY.cz vyhledává a porovnává produkty dle mnoha parametrů. Nejlevnější Sony ILCE-QX1 tělo najdete u nás.

;